Ett snabbt litet hej!

Wifi på flygplatser är en bra uppfinning 😃 

Igår, onsdag, så gick jag upp tidigt och åt en "kylskåpsrensfrukost" samt gjorde lunchlådor till Emma av pasta och köttfärs jag hade kvar. 

Gav även Emma en liten present. Ett armband så att hon har något minne från mig 😃

Lovar att jag tog bort prislappen innan jag gav henne det 😉
Packade ihop det sista av mina grejer. En väska på 22 kg, en på 19, en full handbagageväska och en full ryggsäck 😉
Jobbade sedan i stallet som vanligt mellan sju och halv tolv. Kändes lite sorgligt att allt var "sista gången". Jag hade packat ner min hjälm men som tur var hittade jag en som jag kunde låna. Den var hur dammig som helst både utanpå och inuti så det var tur att jag skulle duscha innan jag åkte till flyget. Ingen visste vem hjälmen tillhörde vilket jag kan tycka är lite konstigt med tanke på att en ny GPA kostar över 4 tusen. 
Jag och Rico
Grållen

Stallets gosigaste mule!

Gick sedan in och duschade samt åt en snabb lunch innan jag gick ut och sa hejdå till alla. Man brukar ju säga att det bästas om man kan motionera lite varje dag men här har jag kört på att det är bra om man kan gråta lite varje dag 😢😉 först gråter jag för att jag vill åka hem och sen gråter jag för att jag ska åka hem. Hatar verkligen att säga hejdå. Men det går ju att komma tillbaka 😃

Tog sedan bilen hem till Mette. Där blev jag upplockad av en vän till henne i en jätteflådig svart bil och chauffören hade brun kavaj och solglasögon 😎 tog alla väskor och stängde och öppnade dörren 👍 Lyx!

Vid halv tre var jag framme vid LAX och kunde checka in samt lämna väskorna. Hittade gaten utan problem och satt sedan en stund och läste innan jag tog en promenad. Bra med stora flygplatser 😉








Nästa gång får det allt bli förstaklass 😉




Detta måste ju vara drömmen för alla som flyger med barn. 
Framme i London!

Hamnade mellan två stora gubbar så elva timmars flygning var riktigt jobbigt. Ont i rumpan och benen samt vidrig mat. Jag skojar inte när jag säger att det såg ut som att någon kräkts upp det. Åt en liten brödbit och drack vatten 😖 kan säga att en grov kycklingbaugette med färskost och ruccola samt youghurt med bör och granola på Heathrow smakade underbart när jag väl kommit av och gått igenom ytterligare en säkerhetskontroll 😋 Heaven!

Nu ska jag strax bege mig till gaten och sedan väntar ytterligare två timmars flygning innan jag landar i Göteborg. Åh vad jag längtar! 

Pussar och Kramar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer:

1 Mormor!:

Inte bara du som längtar! 😻😻😻😍😍😍❤️❤️❤️❤️
Välkommen hem! 😄

Kommentera här: